Fair4u.si d.o.o., Spletna Trgovina, Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice
ID za DDV: SI51363178
Matična številka 8664170000
Naslov
Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice
Delovni čas
Pon - Ned
08:00 AM — 20:00 PM
Če iščete rastlinjak zase ali svoje bližnje ste na pravem mestu!
PRIČNI Z NAKUPOM
Lastnik spletne strani je podjetje Fair4u.si d.o.o.
Pravni subjekt: Vpis v poslovni in sodni register;
Fair4u.si d.o.o., Spletna Trgovina, Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice
Zavezanec za DDV: DA, ID za DDV: SI51363178
Vpis v poslovni in sodni register objavljen po 1. točki drugega odstavka 7. člena ZSReg: Ljubljana, 19.06.2020, Matična številka 8664170000 (AJPES)
https://www.ajpes.si/prs/podjetjeSRG.asp?s=1&e=760...
Spletna trgovina fair4u.si spoštuje vse zakone, med drugimi tudi Zakon o preprečevanju uporabe prepovedanih drog (Uradni list RS, št. 98/99, Ur.l. RS, št. 2/2004 –ZPNNVSM) in Uredbo o razvrstitvi prepovedanih drog (Uradni list RS, št. 49/00), ki med prepovedane droge uvršča tudi konopljo (Cannabis sativa), zato fair4u.si ne odobrava kakršnekoli zlorabe zakona v smislu vaporiziranja konoplje.
Hkrati pa spletna trgovina fair4u.si spoštuje Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), zato smo zavezani k varovanju osebnih podatkov svojih strank. Vaš nakup tako ostaja varen, izdelke pošiljamo v nevtralni (diskretni) embalaži.
Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni in ustrezni zakonodaji.
Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.
Vsebine, objavljene na spletnih straneh top-rastlinjaki.si so last podjetja Fair4u.si d.o.o. in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.
Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE fair4u.si
Z uporabo spletne strani top-rastlinjaki.si se obiskovalec ali potrošnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec je pri vnosu podatkov obvezan vnosu izključno točnih in resničnih podatkov. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev ter postopku naročanja bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja Fair4u.si d.o.o..
Splošni pogoji poslovanja v nadaljevanju obravnavajo delovanje spletne trgovine Fair4u.si, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Sistem komunikacije in obveščanje:
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
- vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrečno spoštoval.
Ponudba:
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine fair4u.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Naročila:
Željeno blago naročite elektronsko preko spletnega obrazca oz. naročilnice, preko e-poštnega naslova: fair4u.si@gmail.com ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Fair4u.si. d.o.o.. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku oz. na prošnjo stranke tudi v katerem od tujih jezikov. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.
Informacije o cenah:
Vse cene na spletni strani top-rastlinjaki.siso navedene v EUR. (€). Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno. V cenah izdelkov je DDV izkazan za fizične in pravne osebe na območju Slovenije in tujine, ni pa izkazan za pravne osebe v tujini. Zaradi narave poslovanja se lahko cene pogosto in hitro spreminjajo, zato si pridržujemo pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in pod pogoji poslovanja. Če se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik plačal ceno, navedeno v trenutku naročila. Cene izdelkov na naši spletni strani so na voljo do odprodaje zalog.
Pridržujemo si možnost napak pri cenah izdelkov oz. tehničnih specifikacijah.
Čeprav se Fair4u.si d.o.o. trudi zagotoviti fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Postopek nakupa:
1. Potrditev naročila: pred zaključkom nakupa (košarica), je omogočen pregled celotnega naročila pred samo oddajo naročila. Spremenite lahko količino željenih artiklov, prav tako je mogoče dodati ali odstraniti artikle.
2. Oddaja naročila: po oddaji naročila potrošnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo potrjeno. V sporočilu je naveden povzetek naročila in trenutno stanje naročila. V najkrajšem možnem času kupec prejme ponudbo za plačilo na posredovan email naslov, razen v primeru, ko se je kupec odločil izvesti plačilo preko kartice oziroma Paypal plačilnega sistema. V tem koraku ima potrošnik v roku ene ure možnost preklicati naročilo (telefon ali email sporočilo).
3. Naročilo potrjeno: če potrošnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
4. Plačilo: Plačilo se izvede glede na poslano ponudbo preko bančnega nakazila ali že v trgovini sami z izbiro plačilnega sredstva. Rok za plačilo ponudbe je 3 delovne dni oziroma velja plačilo po dogovoru.
5. Prevzem oz. dostava blaga: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago ter o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.
6. Vodič o nakupovanju v spletni trgovini podjetja Fair4u.si - top-rastlinjaki.si
https://fair4u.si/POSTOPEK-NAKUPA-c133420278
PLAČILNI POGOJI
V spletni trgovini lahko trenutno poravnate zneske za izbrane izdelke na naslednje načine:
- S plačilnim sistemom PayPal.
- S plačinimi karticami Maesto, Mastercard in Visa - ob zaključku nakupa v spletni trgovini – v sodelovanju s ponudnikom plačilnih storitev STRIPE.
- Po ponudbi ali predračunu z bančnim nakazilom: na vaš e-poštni naslov po opravljenem nakupu pošljemo ponudbo oz. predračun v najkrajšem
možnem času, vi pa znesek poravnate preko bančnega nakazila v dogovorjenem roku.
- SEPA direktna bremenitev vašega bančnega računa (STRIPE). Ob izbiri te možnosti vnesete vaš TRR in podjetje STRIPE sproži bremenitev vašega
TRR za znesek nakupa v dobro spletne trgovine Fair4u.si.
DOSTAVA IN DOBAVA BLAGA
Rok dobave blaga je posredovan za vsako ponudbo posebej oz. je določen na željo kupca.
Rok trajanja dostave blaga je od 2 do 30 dni. Slednji rok velja za rastlinjake, kjer se izdelki dobavljajo izključno po naročilu (rok dobave je lahko tudi krajši od 30 dni).
Podjetje: Fair4u.si d.o.o. v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom (račun je lahko poslan v elektronski obliki) in morebitnimi navodili če jih je proizvajalec priložil.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen v primerih višje sile, ko je otežena dostava (poplave, žled ipd).
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta DPD in GLS dostavni službi. Pri dostavi vas kurir kontaktira na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila in vas obvesti o prispelem paketu, ter vam ga dostavi na naveden naslov ob oddaji naročila.
Načeloma uporabnik nima dodatnih stroškov s plačilom pošiljanja blaga, saj cene v večini primerov že vsebujejo stroške dostave. Kjer je potrebno dodatno plačilo stroškov dostave je to opcija pri izbiri izdelka.
Dodatni stroški pošiljanja za uporabnika lahko nastanejo v primeru, da uporabnik želi vrniti blago in le-to pošlje "po povzetju". Takšnih pošiljk ne sprejemamo saj podjetje nima možnosti ugotoviti napake pri samem produktu, kupec pa bo v takem primeru dobil pošiljko vrnjeno za kar se zaračunava določen znesek (glede na težo pošiljke), ki se zaračuna s strani DPD oz GLS..
VRAČILA IN MEJAVA BLAGA:
Odstop od nakupa:
V skladu z določbo 43.č. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški iz sedmega člena 43.d člena tega zakona (vračila blaga).
V primeru odstopa od pogodbe Fair4u.si d.o.o. nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Fair4u.si d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko Fair4u.si d.o.o. zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe Fair4u.d.o.o. nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Vračila za pravne osebe:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA:
https://docs.google.com/document/d/11jyzP_SJoZDc-5...
Vračilo poškodovanih pošiljk:
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je najenostavnejša pot do rešitve, da že potrošnik sam sproži postopek reklamacije pri kurirski pošti, ki je pošiljko dostavila in to kar takoj ob dostavi. Kurir bo napake popisal in poslikal, ter izpolnil reklamacijski zapisnik. O dogodku nemudoma obvestite Fair4u d.o.o. s klicem preko telefona ali s sporočilom preko emaila. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Druga pot je ta, da potrošnik takšen paket enostavno zavrne dostavljalcu in ga ne prevzame. Voznik prav tako pripravi reklamacijski zapisnik in sledi reševanje reklamacije.
Garancija:
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naš naslov, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Fair4u.si d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravic potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu,
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom,
- vrne znesek kupnine.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Fair4u.si d.o.o mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pritožbe in spori:
Fair4u.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova fair4u.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Fair4u.si d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Fair4u.si d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pritožbo je potrebno pisno poslati na sedež podjetja Fair4u.si (Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice). Kontaktna oseba je direktor dosegljiv za vsa vprašanja v zvezi s pritožbami in s spori na telefonski številki podjetja. (00386 68 639 080) ali preko email naslova: top-rastlinjaki.si@gmail.com ali fair4u.si@gmail.com.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Fair4u, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na slednji povezavi
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
DODATNA POJASNILA PRI UPORABI RASTLINJAKOV KUPLJENIH PRI PONUDNIKU FAIR4U.SI
NAMEN UPORABE RASTLINJAKOV S POLIKARBONATNIMI PLOŠČAMI
1. Preberite navodila za namestitev pred začetkom postavitve!
2. Pri ravnanju s polikarbonatnimi ploščami uporabljajte zaščitna očala, rokavice, Zaščitne čevljev in zaščito za glavo, kajti paziti je potrebno na ostre robove, ki lahko povzročijo poškodbe.
3. Kupljeni izdelek je namenjen za vzgajanje rastlin.
4. za namestitev tega izdelka, sta potrebni vsaj dve osebi.
5. rastlinjak mora biti pritrjen.
6. V primeru vetra je potrebno zapreti okna in vrata, saj veter lahko poškoduje rastlinjak!
7. Rastlinjak Plantiflex potrebuje zimsko vzdrževanje! S strehe rastlinjaka je potrebno odstraniti sneg, da ne pride do preobremenitve strehe. Če rastlinjaka ne uporabljate pozimi, je priporočljivo izvzeti strešne plošče.
POZOR: VSE OSTALE ZNAMKE RASTLINJAKOV SE LAHKO UPORABLJAJO PREKO ZIME!
(Uporaba je mogoča tudi za znamko Plantiflex – če poskrbimo za dodatno pritrditev plošč).
Namestitev:
Najugodnejša je usmeritev rastlinjaka od severa proti jugu.
Rastlinjak postavite v zavetje! Veter lahko poškoduje rastlinjak, hkrati se na odprtem tudi hladi notranjost.
Izberite mesto blizu hiše – lahko oskrbite z vodo in elektriko.
Navodila za montažo!
Najprej sestavite sestavne dele po sklopih, nato privijačite dele skupaj.
POZOR! Z ROKO ZATEGNITE VIJAKE!
KONTAKT
Fair4u.si d.o.o., Spletna Trgovina, Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice
ID za DDV: SI51363178, Matična številka 8664170000
Ekipa fair4u.si se bo v vsakem primeru potrudila poiskati rešitev za vas!
Za vas smo 24/7 dosegljivi na emailu: top-rastlinjaki.si@gmail.com ali fair4u.si@gmail.com ali na gsm 00386 68 639 080 v obratovalnem času (dnevno 08.00-20.00)
ZAKAJ OPRAVITI NAKUP PRI NAS? Nakup, plačilo in dostava po meri kupca. Hitro in enostavno, tudi na obroke!!!
Spoštovani obiskovalec naše spletne trgovine, dragi kupec,....
Nakupovanje v naši spletni trgovini je ugodno in varno, ker smo zanesljiv in zaupanja vreden spletni trgovec. Za vas je to platforma, kjer boste lahko našli nekaj naših skrbno izbranih artiklov najboljših proizvajalcev zase, za svojo družino in prijatelje.
PLAČILO PO MERI KUPCA: Gotovina, Bančno nakazilo, PayPal, Obročno plačilo (CREDIT KARTICE) v spletni trgovini in preko POS terminala ob dostavi hitro in enostavno!!!!
NAKUP NA OBROKE - CREDIT KARTICA - v spletni trgovini sledite navodilom plačila s kartico. Po opravljenem plačilu prejmete SMS od svoje banke, kjer enostavno določite število obrokov.
NAKUP NA OBROKE - POS TERMINAL ob dostavi - po dogovoru (velja za določene artikle).
NAKUP NA OBROKE – 1STAVNO - SUMMIT- IZKORISTITE MOŽNOST ENOSTAVNEGA PLAČILA IZDELKA NA OBROKE! SAMI PREVERITE VIŠINO VAŠEGA OBROKA.
A. Stranki izdamo predračun/ponudbo
B. Stranka obišče spletno stran https://1stavno.si/ in klikne na OBROČNO PLAČILO-SKLENI SAM!, kjer sama sklene pogodbo s Summit Leasingom za plačilo na obroke s predložitvijo naše ponudbe/predračuna. Predhodno si lahko stranka naredi na isti strani informativni izračun ter si izračuna svoj limit (https://pk.takoleasy.si/izracun-limita).
C. Ko dobimo nakazan denar na naš TRR s strani Summit Leasinga, takrat stranki izdamo naročene artikle.
Ekipa top-rastlinjaki.si se bo v vsakem primeru potrudila poiskati rešitev za vas!
Fair4u.si d.o.o., Spletna Trgovina, Gregorčičeva ulica 17, 8250 Brežice
ID za DDV: SI51363178
Matična številka 8664170000
Delovni čas
Pon - Ned
08:00 AM — 20:00 PM